Foarte multi oameni au zis de-a lungul anilor ca trebuie sa publici cel putin o data pe saptamana pentru a fi mai competititv si pentru a iti creste audienta. Eu nu am spus asa ceva, dar tot publicam cate un nou articol aproape in fiecare saptamana timp de mai multi ani. Dar acum ceva timp m-am intrebat si eu insumi: as putea sa petrec mai mult timp pe unul sau doua posturi, sa public mai putini des si tot sa am cititori noi ?
Prin urmare, m-am gandit sa incerc acest lucru. Am ajuns sa public cam de 2 sau 3 ori pe luna timp de cateva luni, fata de cum publicam inainte, de aproximativ 4 sau 5 ori in fiecare luna. Ce s-a intamplat ? Ei bine, audienta nu doar ca a crescut, dar a crescut mai repede ca inainte. Pentru ca depuneam un efort in plus de fiecare data si pentru ca scriam articole mai bune si mai bine aprofundate. Prin urmare, m-am ales cu noi cititori prin intermediul cautarilor pe Google si am avut mai multe articole care au devenit virale pe retelele de socializare.
Scrie titluri care sa atraga cititorii
Acest lucru poate sa faca o diferenta absolut uriasa in privinta numarului de oameni care o sa iti citeasca articolul. Daca nu ai un titlu bun sau foarte bun, atunci foarte putini oameni o sa se uite la postul tau, indiferent de cat de bun ar putea sa fie continutul. [rin urmare, iti sugerez sa faci mai multe cercetari pe acest subiect. Facand acest lucru, o sa ii acorzi efortului pe care l-ai depus in munca ta cele mai bune sanse pe care le poate primi.
Cele mai bune idei pentru titluri atragatoare pe care le-am folosit de-a lungul anilor suna ceva de genul:
-Cum sa X: 7 Pasi simpli/ Eficienti/ Puternici
-7/ 10/ 21 de moduri inteligente de a face ceva
UN ghid simplu si rapid pentru…