Scoala altfel

Scoala Altfel este saptamana dedicata activitatilor extrascolare care se tine o data pe an, inainte de vacanta de Paste. Este totodata un prilej pentru elevi si profesori, sa se cunoasca si ALTFEL decat in conditii scolare.

Asadar, daca esti parinte sau profesor si nu sti cu ce sa-i surprinzi pe copii in saptamana Altfel, noi suntem aici pentru a te ajuta! Tot ce ai de facut este sa ne contactezi iar noi iti vom sta la dispozitie cu idei, planning si chiar suport pentru supravegherea celor mici.

Tariful* pentru acest serviciu este de 40 lei/copil

In acest cost oferim:

  • exclusivitate spatiu 250mp pentru 3 ore
  • ring dans
  • zona lounge copii – mese, canapele
  • zona lounge parinti / profesori – mese, canapele
  • sucuri, apa si snacks pentru copii
  • cafea si snacks pentru parinti/profesori
  • sonorizare
  • joc de lumini, laser
  • moment special breakdance / streetdance – dansatori profesionisti
  • animatie – dans
  • acces la jocuri de biliard, air hockey si fusball, timp de 3 h

Gratuit vom oferi acces console jocuri Wii, Xbox Kinect si PS4.

*Numarul minim de participanti: 20 copii.

Sistem CRM

Customer Relationship Management (CRM), sau sistemul de gestiune a relatiei cu clientii, in traducere, este un ansanblu de strategii si practici ce au rolul de a atrage intr-o prima faza clientii si apoi de a-i face sa revina, adica de a-i fideliza. De aceea aplicatiile CRM au devenit foarte cautate de catre magazine, rezultatele pe care le ofera aceste aplicatii fiind foarte bune.

Aplicatia liveBill ofera prin intermediul aplicatiei sale un modul de CRM online ce are rolul de a monitoriza clientii si vanzarile, totul desasurandu-se dupa o tehnologie avansata. Acest modul oferit de liveBill porta nume de liveCRM ofera rapoarte complexe atat despre comportamentul clientlor, cat si despre evolutia vanzarilor. De asemenea, dispune si de un modul liveHRM, rolul acestui modul fiind acela de a efectua o monitorizare complexa a managementului angajatilor, de la fisa postului dezvoltare organizationala pana la monitorizarea contractelor de munca.

Avantajele unei aplicatii CRM online

CRM online este o aplicatie in cloud si ofera astfel avantajul de a putea fi accesata de pe mai multe platforme, inclusiv de pe tableta sau smartphone. Un alt avantaj al acestui modul CRM online oferit de liveBill este acela ca poate fi customizat in functie de necesitatile fiecarui client in parte. De asemenea, fiind o aplicatie CRM in cloud, aceasta poate fi accesata de oriunde, fiind nevoie in acest sens doar de o conexiune la internet si de un smartphone sau o tableta. In plus, purtatorul de date nu se poate defecta, informatiile fiind tot timpul in siguranta.

Aplicatia CRM online este o aplicatie avansata de marketing ce imbunatateste cu mult performantele unei intreprinderi, deorece ofera informatii esentiale unui business ce se doreste a fi performant. Tocmai de aceea un astfel de modul CRM online este recomandat in special magazinelor online sau acelor firme ce isi desfasoara activitatea preponderent in mediul online.

Managementul proiectului:

crearea cadrului organizaţional, întocmirea metodologiei de lucru, coordonarea, monitorizarea şi evaluarea implementării activităţilor proiectului, activităţi specifice procesului de management

 Recrutarea, selecţia şi managementul grupului ţintă:

recrutarea participanţilor, selecţia grupului ţintă, înscrierea participanţilor, managementul grupului ţintă pe parcursul participării la activităţile proiectului

 Informare, consiliere şi mediere profesională:

elaborare chestionare pentru consiliere individuală şi de grup, aplicaţii practice de căutare a unui loc de muncă, elaborarea planurilor individuale de instruire şi dezvoltare, îmbunătăţirea capacităţii de ocupare a 1200

persoane, oferirea de informaţii privind locurile de muncă vacante şi condiţiile de ocupare a acestora, punerea în legătură a persoanelor din grupul ţintă cu angajatorii.

Dezvoltarea competenţelor profesionale prin programe de formare profesională şi certificare competenţe: analiza necesităţilor de formare, derularea procesului şi procedurilor de autorizare a cursurilor de tip iniţiere, calificare, specializare/perfecţionare, elaborare conţinut programe formare profesională, realizarea acţiunilor necesare pentru organizarea programelor de formare, evaluarea programelor de formare şi monitorizarea programelor de formare, furnizarea propriuzisă a programelor de formare, inclusiv organizarea examenelor iniţiale şi finale, programe suplimentare pentru certificare de competenţe dobândite pe căi nonformale/informale.

Integrare pe piaţa muncii prin servicii de mediere şi plasare:

realizarea analizei parcursului şi progresului înregistrat de către fiecare persoană în urma participării la activităţile proiectului, dezvoltarea şi menţinerea reţelelor cu actori relevanţi la nivel local şi regional (angajatori), furnizarea serviciilor specializate şi individualizate de mediere, integrarea profesională pe piaţa muncii, respectiv ocuparea persoanelor prin plasare la locul de muncă.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *