Inscrie-te la alergat sau la mers si antreneaza-te cu prietenii

Indiferent de modul in care iti place sa ramai activ, sunt foarte multe curse distractive care au loc in perioada sarbatorilor. Cursele din Ajunul Anului Nou sunt un mod foarte bun de a ramane motivat din moment ce va trebui sa te antrenezi in timpul zilelor de sarbatoare. In plus, ai mai putine sanse sa fii tentat sa mananci un castron plin de mancare cu o seara inainte. Incurajeaza-ti prietenii si familia sa participe pentru mai multa distractie si mai multa motivatie.

Odihneste-te destul

Deprivarea de somn nu doar ca iti afecteaza mintea, dar de asemenea te face sa te simti de parca iti este mai foame, ceea ce iti va creste dorinta de a manca. Nu este intotdeauna un lucru usor de facut, dar, avand parte de un somn mai odihnitor, corpul tau va putea sa tina sub control senzatia de foame si astfel o sa ai mai putine sanse  sa mananci prea mult.

Adu-ti mancarurile mai sanatoase de acasa

Pentru a te asigura de faptul ca vei avea o optiune mai sanatoasa la intrunirile de sarbatori, iti poti aduce propriul tau fel de mancare, facut de tine. Uimeste-i pe ceilalti oaspeti cu o conopida facuta cu branza si usor de taiat sau poti pregati niste vinete la cuptor drept aperitiv. Daca vrei sa urmaresti un bucatar profesionist care transforma retetele de sarbatori, cum ar fi friptura de vita, caserola de cartofi dulci si cocktailurile festive, in retete sanatoase ( eu pun pariu ca tu si prietenii tai nu o sa va dati seama ca e mai buna pentru voi), poti urmari FIXATE, o emiusiune de gatit, creata de catre creatorul 21 Day FIx si antrenor Beachbody Autumn Calabrese si fratele ei, bucatarul Boby Calabrese. Cu cele 14 retete speciale create de catre cei doi, cu siguranta o sa gasesti si tu cel putin o reteta care sa iti placa.

Munceste de pe acum pentru telurile de sanatate propuse pentru anul viitor

Pentru a obtine si a mentine o greutate ideala, trebuie sa faci alegeri sustenabile si sanatoase aat de frecvent incat acestea iti devin obiceiuri. Cu cat incepi mai devreme, cu atat o sa iti fie mai bine- si cu atat o sa ti se para mai putin coplesitoare telurile pe care ti le- ai propus pentru anul care vine.

Cheia aici nu este neaparat sa iti atingi telurile de pierdere in greutate pe durata sarbatorilor, ci mai degraba sa iei niste decizii mici si foarte utile care o sa aiba un foarte mare impact pe termen lung. Incearca sa inlocuiesti sucul cu apa in timpul meselor, iti programezi cateva mese sanatoase pe toata durata saptamanii sau iti poti programa cate un antrenament de cate 30 de minute odata la 3 zile.

Nu este deloc usor sa eviti sa iei in greutate de sarbatori, dar nu este chiar atat de greu cum ti-ai fi imaginat. Pune aceste strategii in practica si bucura-te de sarbatori cu prietenii si familia ta. Daca pana la inceputul anului viitor inca ai aproximativ aceeasi greutate, poti sa consideri acest lucru drept o victorie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *